راهنمای جزئیات دریافت فیش حقوقی مخصوصا برای فرهنگیان

۱۱۹ بازديد
اطلاعات درج شده در فیش حقوقی فرهنگیان

رسید پرداخت از چندین بخش تشکیل شده است. در قسمت اول ، دستمزد کار ، دستمزد کارمندان ، فیش حقوقی فرهنگیان شرایط محیطی بسیار دشوار و اضافه کار برای بدست آوردن مجموع پرداخت ها محاسبه می شود.
قسمت دوم شامل عناوین کسر ، از جمله بیمه تأمین اجتماعی مشارکت کارمندان ، بیمه زندگی مشارکت کارکنان ، هزینه مشارکت در دوره های تعهد خدمات ، هزینه کمک صندوق مسکن ، هزینه کمک صندوق حقوق بازنشستگی و غیره و در فیش حقوقی فرهنگیان آقا نیز بخشی وجود دارد. به عنوان حق کودکان مشخص شده است.
در پایان ، مجموع پرداخت ها ، کسر کسورات و مجموع اقساط و پرداخت های خالص در شماره حساب شخص حساب می شود.
نحوه دریافت مدرک پرداختی از فرهنگیان
برای دریافت مدرک پرداخت ، مربیان و کارکنان آموزش و پرورش باید وارد سیستم مدارک پرداختی معلمین شوند ، آدرس fish.medu.ir آن در بالا ذکر شده است ، کد ملی ، شماره پرسنل را وارد کرده و گزینه بعدی را انتخاب کنید. در صفحه بعدی لازم است رمز همگام سازی و کد امنیتی را بنویسید و آنها را در حساب کاربری خود وارد کنید و در این صفحه امکان مشاهده و دریافت اثبات حقوق از معلمان و مربیان وجود دارد.

سامانه دریافت فیش حقوقی معلمان تغییر کرد/دریافت رایگان اطلاعات | خبرگزاری  ایلنا
فرهنگیانی که برای اولین بار وارد سیستم می شوند و وب سایت حقوق و دستمزد با وارد کردن کد ملی در سامانه حقوق و دستمزد فرهنگیان برای آنها فعال نیست با این پیام روبرو می شوند: "پنل شما در سیستم همزمان نیست"



با دیدن این پیام ، یک گذرواژه را انتخاب کنید و آن را در کادر تأیید رمز عبور و رمز ورود وارد کنید. با این عمل ، این رمز عبور برای شما ثبت می شود و دفعه بعدی که می توانید با استفاده از آن وارد سیستم حقوق و دستمزد شوید. یادآوری یا یادداشت برداری کنید.

معرفی سیستم دریافت حقوقی فرهنگیان
در دهه های گذشته ، دریافت برگه حقوق کلاس فرهنگی از طریق مراجعه به بخش آموزش و پرورش منطقه یا منطقه ای که وی در آن کار می کند یا با ذکر مدیر مدرسه ای که در آن کار می کند ، صورت می گرفت. اما امروز از آنجا که کلاس فرهنگی یکی از بخشهای شلوغ و پرتلاش کشور است ، مراجعه حضوری و مداوم به اداره آموزش و پرورش و پیگیری های مکرر این گروه مورد نظر برای دریافت فیش حقوقی مسئله ای دشوار و وقت گیر است. خواهد بود.

به همین دلیل است که در چند سال گذشته با راه اندازی سامانه دریافت فیش از مربیان ، امکان انجام این کار بصورت آنلاین فراهم شده است و از آن زمان ، دیگر نیازی نیست که معلمان و مربیان آموزش و پرورش شخصاً برای دریافت حقوق خود حاضر شوند. آنها با داشتن کد ملی و شماره شخصی می توانند حقوق ماهانه خود را دریافت کنند. لازم به ذکر است که دریافت این کوپن از طریق شماره حساب امکان پذیر نخواهد بود و داوطلبان در صورت تمایل به دریافت آنلاین آن نمی توانند برای دریافت حضوری آن به اداره آموزش و پرورش مراجعه کنند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات در این زمینه ، لطفاً با مشاوران تخصصی ایران مشاور تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.