سایت دانشگاه آزاد چه خدماتی به دانشجویان ارائه مینماید؟

۱۵ بازديد
سامانه آموزشیار برای دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد طراحی و راه اندازی شده است و تمام امور مربوط به دانشگاه را از قبیل پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، دریافت کارت ورود به جلسه ، اعتراص به نمرات و … را از طریق این سامانه قابل پیگیری است. با توجه به اینکه اکثر دانشجویان مخصوصا نو دانشجویان از نحوه ورود به سامانه آموزشیار اطلاعی ندارند ، این مطلب به راهنمای ورود و استفاده از سامانه آموزشیار اختصاص داده ایم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

۱- اگر در زمان انتخاب واحد با زدن گزینه انتخاب کلاس درس از دروس رشته دانشجو برخی کلاس/درس ها نمایش داده نشد، از مسیر انتخاب کلاس درس از دانشکده دانشجو، دروس مورد نظر را جستجو و انتخاب نمایید.
۲- چنانچه مبلغ بدهی دارای مغایرت بود مبلغ را در زمان پرداخت به مبلغ شهریه ثابت تغییر داده و دکمه پرداخت را بزنید.
4
https://pasokhbama.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%B1/
۳- چنانچه فقط تمدید پایان نامه دارید مبلغ بدهی باقی مانده به همراه نصف شهریه ثابت را پرداخت نمایید.
۴- چنانچه در ۲ نیمسال گذشته وضعیت غیبت یا داری وضعیت غیر مجاز هستید و رکورد نیمسال جاری (سر ترم) برای شما ساخته نشده است به آموزش مراجعه نمایید.
۵- چنانچه رمز خود را تغییر داده اید و در ورود مشکل دارید از طریق سیستم تیکتینگ درخواست بازگردانی رمز به حالت پیش فرض را ثبت نمایید.
۶-چنانچه از طریق آدرس سایت   موفق به ورود نشدید به این  آدرس وارد شوید.


۷- چنانچه قصد جستجوی بخشی از کلمه ای را دارید حتما بین دو کاراکتر %کلمه مورد نظر%  قرار دهید.
۸- حتماً در کامپیوتر برای تایپ حرف "ی" از کلید ترکیبی Shift+X استفاده نمایید.  یا از کاراکتر % به جای "ی" استفاده کنید
۹- چنانچه کلمه عبور خود را تغییر داده اید در وارد کردن حروف کوچک و بزرگ دقت داشته باشید.
۱۰- جهت مدیریت میزان کاربران ورودی سایت، پرداخت شهریه در زمان انتخاب واحد امکان پذیر می باشد در غیر اینصورت در زمانهای غیر از آن از ساعت ۲۱ الی ۶ صبح روز بعد سایت برای همه دانشجویان جهت پرداخت باز است ولی این امکان ایجاد وجود دارد که طبق آدرس قید شده در نکته ۶ همین پست بدون محدودیت زمانی وارد سامانه شوند.

11- در صورتیکه کد تصویر تغییر نمی کند و یا نمیتوانید وارد سامانه شود  کوکی های مرورگر را حذف کنید

معرفی سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

قبل از معرفی سایت بهتر است بدانید که این سامانه به تازگی راه اندازی شده است که به طور قطع، برای اجرای هماهنگ یک سامانه بین تمام دانشگاه ها خالی از عیب و نقص نیست. اما این سامانه به منظور ارائه و توزیع بهتر خدمات نوین آموزشی در جهت آسودگی و رفع نیازهای دانشجویان و اساتید محترم، به طور پیوسته بروزرسانی خواهد شد. اما بخش های مختلفی که می توان از جهت عرضه امکانات در این سایت به آن ها اشاره نمود، عبارت اند از:

  • برنامه های نیمسال تحصیلی
  • گروه های درسی ارائه شده در ترم جاری و آینده
  • ارزشیابی اساتید
  • ارائه شرایط دریافت خوابگاه دانشجویی
  • انجام امور فارغ التحصیلان
  •  انتخاب واحد و ثبت نام دروس
  • ارائه برنامه کلاسی
  • مشاهده نمره ها
  • ثبت درخواست های مختلف از جمله درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد
  • و…

علاوه بر موارد فوق، گروه مشاوران پاسخ با ما میگویند:  ارائه دیگر خدمات آموزشی از جمله ارسال درخواست دانشجویان مبنی بر ارسال گواهی اشتغال به تحصیل به صورت الکترونیکی، از دیگر ویژگی ‌های مهم سامانه آموزشیار است. همچنین امکان برگزاری امتحانات تئوری و عملی به صورت هماهنگ در سبک های متنوع از مهم ترین دستاوردهای اجرایی در این سامانه به شمار می رود.

 
 

نحوه ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

با شروع سال تحصیلی جدید، دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف برای طی کردن روند آموزشی، پژوهشی و مالی خود می بایست وارد سامانه جامع آموزشیار شده و امور مربوط به این دانشگاه را از طریق سامانه مذکور انجام دهند. حال برای ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد نیازمند به گذراندن مراحلی می باشید که راهنمای تصویری آن در ادامه مقاله ارائه شده است.

  • پس از ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی edu.iau.ac.ir با صفحه زیر رو به رو می شوید که جهت راهنمایی کاربران، چهار بخش “راهنمای دانشجویان”،”راهنمای پرسنل”، “راهنمای اساتید” و “راهنمای دانشجویان جدید الورود” ارائه شده اند.پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از طریق سامانه آموزشیار انجام می گیرد و دانشجویان باید پیش از انتخاب واحد ، بدهی خود را با دانشگاه تسویه کنند تا بخش انتخاب واحد برای آنها فعال شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.