اهمیت فروش اینترنتی لوازم حیوانات خانگی

تجربیات زندگی در فضای دیجیتال

اهمیت فروش اینترنتی لوازم حیوانات خانگی

۲۱ بازديد

با پت شاپ آنلاین یا پت شاپ اینترنتی، نمونه ای جدید از فروشگاه‌های حیوانات
مانند هر خرید دیگری برای بهترین انتخاب و انجام خریدی مطمئن، بهتر است از یک فروشگاه تخصصی خرید کنید. برای تهیه لوازم مخصوص حیوانات خانگی این مرکز خرید تخصصی پت شاپ نام دارد. پت شاپ از دو کلمه انگلیسی پت به معنی حیوان خانگی و شاپ به معنی فروشگاه تشکیل شده است که به فروشگاه لوازم حیوانات خانگی اطلاق می گردد.

4 چیزی که اغلب فروشگاه های حیوانات خانگی نمی خواهند شما بدانید

فروشگاه حیوانات خانگی (پت شاپ خوب در تهران ) باعث می شود سگ ها، گربه ها، پرندگان، خرگوش ها، خزندگان و دیگر حیوانات درد و رنج شدیدی را تحمل کنند. در اینجا چهار دلیل وجود دارد که چرا شما هرگز نباید از پت شاپ حیوانات، حیوان بخرید:

 

1. بیشتر حیواناتی که در فروشگاه حیوانات خانگی (پت شاپ) فروخته می شوند از کارخانه های پرورش هستند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که توله سگ ها، بچه گربه ها و سایر حیوانات موجود در فروشگاه حیوانات خانگی از کجا آمده اند؟ اکثر آنها در کارخانه های پرورش متولد می شوند - مکان هایی که حیوانات مجبور می شوند بارها و بارها بارور شوند، اما بچه هایشان را می برند تا بتوانند به فروشگاه های حیوانات خانگی یا همان پت شاپ بفروشند.

 

همه پرندگان در قفس یا اسیر شدند یا در اسارت پرورش یافتند. مانند کارخانه های توله سگ و بچه گربه، کارخانه های عظیمی وجود دارد که در آن هزاران پرنده عجیب و غریب در قفس های کوچک و کثیف بدون فضای کافی برای باز کردن بال های خود، نگهداری می شوند. به طور مشابه، تقریباً همه ماهی های آب شور که در فروشگاه ها فروخته می شوند ، در طبیعت از خانه هایشان گرفته می شوند، و بیشتر ماهیان آب شیرین در مزارع تحت شرایط اسفناک پرورش داده می شوند

 

 
 

پت شاپ که در واقع از دو کلمه انگلیسی PET و SHOPT تشکیل شده‌است به معنای فروشگاه حیوان خانگی است! در این فروشگاه‌ها معمولاً تنها محصولات مرتبط با حیوانات خانگی به فروش می‌رسد. شما می‌توانید غذا، قفس، خاک، اسباب بازی و … را برای حیوان خانگی خود تهیه کنید. در ایران تمام کسانی که چندین ساله به نگهداری از حیوانات خانگی می‌پردازند به خوبی می‌دانند که فروشگاه لوازم خانگی حیوانات تا چه اندازه می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

خب، در مورد مفهوم پت‌شاپ صحبت کردیم و حالا بحث رو یکم تخصصی‌تر می‌کنیم! در حال حاضر دو نوع فروشگاه لوازم حیوانات خانگی وجود داره:

  • پت شاپ حضوری
  • پت شاپ اینترنتی
  • پت شاپ حضوری

به فروشگاه‌ و مغازه‌هایی گفته می‌شه که در شهرهای مختلف وجود داره و شما برای خرید حضورا بهشون مراجعه می‌کنید. در این فروشگاه‌ها هرچیزی که برای مراقبت از حیوان خانگی‌تون نیاز داشته باشید وجود داره.

در حال حاضر در شهرهای بزرگ ایران پت‌شاپ‌های متعددی وجود داره و پاسخگوی نیازهای مشتریان هستن؛ اما خب تعداد این فروشگاه ها در شهرهای کوچک‌تر کمتره و در برخی از شهرها و شهرستان ها متاسفانه حتی یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی هم وجود نداره!

در شهر تهران هم در مناطق مختلف فروشگاه های زیادی وجود داره. در این بین، خیابان اسکندری تهران برای کسانی که حیوان دارن از همه معروف‌تره، چون این خیابان مرکز فروش لوازم حیوانات خانگیه و تعداد زیادی پت شاپ در این منطقه وجود داره. اما ازونجایی که این خیابان در مرکز شهر قرار گرفته مشکلاتی مثل ترافیک، طرح زوج و فرد، آلودگی و ... هم وجود داره که باعث می‌شه خیلی ها حتی فکر رفتن به این خیابون شلوغ رو نکنن!

علاوه بر این مشکلات، به دلایلی که در پایین بهش اشاره می‌کنیم لزوم به وجود اومدن پت‌شاپ‌های اینترنتی و آنلاین احساس می‌شه.

برخی از معایب و کاستی‌های فروشگاه های حضوری عبارتند از:

در تمام شهرهای ایران فروشگاه لوازم حیوانات خانگی وجود نداره و برخی شهرها اصلا پت شاپ نداره!
ممکنه فروشگاه شهرتون به محل زندگی‌تون دور باشه و باید وقت زیادی بذارید تا به اونجا برید.
در شهرهای بزرگ مثل تهران مراجعه و خرید حضوری نیازمند وقت و هزینه زیادیه و ممکنه ساعت‌ها در ترافیک گیر کنید یا دنبال جای پارک بگردید.

 به گزارش سایت پاسخ تو : افراد زیادی هستند که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند و برای مراقبت و رسیدگی به این موجودات با نمک، به خوراکی و لوازم مخصوص نیاز دارند. به همین دلیل است که بازار خرید و فروش لوازم حیوانات خانگی تقریبا فروش خوبی دارد. 

تا چند سال پیش به سختی می‌توانستید در برخی از مناطق پت شاپ یا فروشگاه لوازم حیوانات خانگی پیدا کنید. اما در حال حاضر خیلی‌ها حیوانات خانگی دارند و به همین دلیل هم پت شاپ‌های زیادی در سطح شهر تاسیس شده‌اند. با این وجود بازار فروش لوازم حیوانات خانگی مانند خیلی از وسایل دیگر به تدریج از سطح مغازه‌ها به سمت فروشگاه‌های اینترنتی کشیده شده است. پس شما هم باید تا دیر نشده فروشگاه آنلاین پت شاپ خود را راه‌اندازی کنید تا بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی را از دست ندهید.

اهمیت فروش اینترنتی لوازم حیوانات خانگی

حیوانات خانگی مثل یکی از اعضای خانواده هستند و نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند. حیوانات خانگی نیاز به غذای مخصوص و لوازم خاص دارند. صاحبان حیوانات خانگی لوازم مورد نیاز حیوانات را معمولا از پت شاپ‌های اطراف‌شان تهیه می‌کنند. اما مشکل اینجاست که در خیلی از شهرها و مناطق به خصوص شهرهای کوچک‌تر به راحتی نمی‌توان یک پت شاپ پیدا کرد. حتی اگر هم پت شاپی در این مناطق باشد، احتمالا تمام وسایل مورد نیاز حیوان خانگی را ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.