مراحل و روش های کاشت ابرو و عوامل موثر بر افزایش هزینه آن

۵۶ بازديد

مراحل کاشت ابرو

در روش FUT موهایی را از قسمت پشت گوش با احتیاط جدا خواهند کرد. هر بار برای کاشت ابرو یک فولیکول به ابروها منتقل خواهد شد. البته این کار باید در نهایت دقت مطابق با فرم از پیش طراحی شده ابرو در زاویه ای مناسب قرار داده شوند. کاشت فولیکول های مو با سوزن های مخصوص انجام خواهد گرفت. اگر این عمل در یک کلینیک تخصصی و زیر نظر افراد متخصص انجام شود. بعد از رشد موها می توان آن ها را کوتاه ویا حالت داد و در نهایت بعد از کاشت ابرو در مشهد ظاهر ابروها زیبا و دلنشین خواهند بود.

راحت ترین و بی دردسرترین روشی که هم در میان خانم ها و هم آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. روش FUE است. در این روش جای هیچ اسکاری مشخص نخواهد بود. دوران نقاهت در این متد بسیار کم است؛ و بعد از انجام آن می توان به فعالیت های روزانه خود پرداخت. در این سبک موها را از قسمت پشت سر بر خواهند داشت. در این قسمت سر تراکم مو بیشتر است. همچنین قطر آن ها هم کمتر می باشد؛ بنابراین بعد از رشد موها ظاهری بسیار طبیعی به ابروها خواهد داد.

عوامل موثر در هزینه های کاشت ابرو

به طور کلی چند عامل تعیین کننده هزینه فرایند کاشت ابرو Eyebrow transplantation هستند. از جمله: کلینیک انتخابی برای این کار. هزینه های دریافتی به وسیله کلینیک هایی که این عمل در آن ها انجام می گیرد همیشه متغیر است. کلینیک های مذکور عواملی مانند هزینه های جانبی، محل کلنیک، عوارض و اجاره بها را در میزان هزینه های دریافتی از مشتریان لحاظ خواهند کرد.
نوع تجهیزات، یکی دیگر از عوامل تعیین کننده هزینه دریافتی کاشت ابرو از افراد است. هر کلینیکی که از تجهیزات پیشرفته و تخصصی استفاده کند قطعا هزینه بیشتری بابت کاشت از مشتری دریافت خواهد کرد. البته این نکته را باید متذکر شد که هر چه تجهیزات پیشرفته ترباشند به همان اندازه هم در نتیجه نهایی تاثیر دارد.

تخصص و تجربه پزشک و کادر کمک کننده او: پزشکانی که با پیشرفته ترین دستگاه ها کار می کنند. همچنین دارای تجربه بالایی هستند. به راحتی زاویه و فرم ابرو را تشخیص خواهند داد. به همین دلیل آنان درازای کاری که انجام خواهند داد هزینه بیشتری دریافت خواهند کرد. البته این پزشکان برای بدست آوردن این تجربیات هزینه و وقت بیشتری صرف کرده اند.

کاشت ابرو روشی بی‌خطر و راه حلی موثر و دایمی برای ریزش ابرو می‌باشد. در این روش از موهای طبیعی برای پر پشت کردن و ترمیم ابرو استفاده می شود. در واقع این روش پیوند طبیعی مو می باشد و از موهای مقاوم به ریزش خود فرد برای پیوند به ناحیه ابروها استفاده می شود.

ریزش ابرو به علت های مختلفی در افراد ایجاد می شود. عوامل موروثی، عدم نگهداری درست، سوختگی، آسیب های فیزیکی و … می تواند سبب از بین رفتن موهای ابرو شود. امروزه تتو های نامناسب فیزیکی از علل عمده ریزش ابرو در خانم ها محسوب می شود که سبب از بین رفتن و ریختن غیر قابل برگشت ابرو در خانم ها می شود.

 

همچنین عده ای از افراد به خصوص آسیایی ها به صورت ژنتیکی دارای ابرو های تنک و کم پشت، نازک و خالی هستند و از کم پشتی ابرو رنج می برند. کاشت ابرو روشی برای درمان این موارد است که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی مورد استفاده قرار می گیرد.

رسیدن به روش های Micro Graft و Mini Graft و Micro FUT وMicro FIT این امکان را به متخصصین این امر داده تا با جایگزین بسیار ظریف تارهای مو روی پوست صورت زیبایی طبیعی را به مراجعین خود هدیه دهند. پوست صورت از خواصی نرم تر و الاستیته بیشتری برخوردار است که این خصوصیات سبب میشود تا کاشت ابرو سخت تر وتخصصی تر شود. قراردادن فولیکول ها در جهت درست رویش و خواب موهای ابرو را دشوار می سازد و کاشت ابرو را نیازمند مهارت وتجربه زیادی می کند.

روش برداشت در ابرو نیز مانند موی سر از پشت سر می باشد؛ با این تفاوت که ظریفترین منبع مو شناسایی می شود و موها از قسمتی از پشت سر برداشته می شود که نزدیک به گوش بوده و تارهای مو نازک تر، ظریف تر و منطبق با موهای ابرو باشند.
فرآیند کاشت ابرو کاشت ابرو دقیقا همانند کاشت مو و با همان تکنیک انجام می شود بدین شکل که فولیکول های مو از ناحیه بانک مو که برای کاشت ابرو معمولا از مو های پشت گوش استفاده می شود برداشته می شود و سپس به نواحی کم تراکم ابرو پیوند زده می شوند، روش های کاشت ابرو از گذشته ابتدا کاشت مو روش FUT بود که امروزه به کاشت مو به روش FUE تغییر پیدا کرده است. کاشت ابرو بیشتر با هدف زیبایی انجام می شود. خانم ها بیشتر به کاشت ابرو علاقه دارند.
در کلینیک کاشت ابرو، یک جلسه به طور اختصاصی به مشاوره مراجعین اختصاص دارد. در جلسه مشاوره تمامی عوارض و مشکلات احتمالی کاشت ابرو برای مراجعین گفته می شود. در زیر به برخی از این محدودیت ها می پردازیم. سه نکته مهم کاشت ابرو موها و گرافت هایی که برای ناحیه ابرو انتخاب می شوند، از مناطقی غیر از ابرو برداشته می شوند. در بیشتر مواقع آن را از قسمت های پشت گوش انتخاب می کنند. همین جابجایی گرافت موجب می شود تا قدرت رشد آنها کمتر شود. با این وجود بیمار می تواند مدت زمانی بین ۶ تا ۹ ماه را صبر کند تا رویش ابروها مشخص شود.
در صورتی که نتیجه دلخواه نباشد، می توان مجدد برای کاشت اقدام کرد. در خانم های باردار بهتر است کاشت ابرو پس از زایمان انجام شود. استفاده از مواد بی حسی موضعی که در ناحیه ابرو استفاده می شود، ممکن است برای جنین خطرناک باشد.
هر چند در این مورد نظر قطعی وجود ندارد. کاشت ابرو در بانوان شباهت زیادی به کاشت مو دارد. در این روش نیز فولیکول های دارای یک یا دو گرافت استفاده و سپس سوراخ هایی ظریف کوچک در ناحیه ابرو ایجاد می شود. این سوراخ ها به حدی کوچک هستند که بعد از مرحله کاشت مشخص نخواهند بود. البته بعد از کاشت ممکن است مقداری تورم و کبودی در ناحیه چشم بوجود آید که با کمپرس گرم پس از چند روز درمان می شود و جای نگرانی نیست.

ابرو

4 تا از جدیدترین و بهترین روش های تقویت ابرو

یکی از ارکان زیبایی صورت داشتن ابروهای پرپشت و سالم است. اما گاهی به دلایلی ممکن است ابروها دچار ریزش شدید و یا کاهش حجم روبرو شوند این دلایل شامل کمبود ویتامین ها و مواد مغذی، شیمی درمانی، بارداری و زایمان، حساسیت دارویی، بالا رفتن سن، تتو، رنگ کردن مداوم و… همگی موجب ریزش ابروها میشود. دراین مقاله4 روش تقویت ابرو را برای شما معرفی کرده ایم ...

1-استفاده از مکمل های غذایی

گاهی اوقات ریزش ابرو و کم پشت شدن آن ناشی از کمبود ویتامین ها و فقر آهن است. استفاده از این مکمل ها میتواند فرایند رشد و تقویت ابرو را بهبود بخشد.

بقیه مطلب را اینجا دنبال کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.