لیزر موهای زائد راهکار برتر این روزهای خانم ها و عوامل موثر بر اثربخشی بهتر آن

۳۹ بازديد

آیا از اصلاح موهای زائد بدن خود آزرده خاطر شده اید؟ آیا به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج هستید؟ در حقیقت بیشتر انسان ها با این موضوع کلنجار می روند و به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائدشان هستند.

بهترین گزینه برای این افراد استفاده از لیزر است چون روشی دائمی و کم هزینه می باشد؛ روش های دیگر از بین بردن موهای زائد که شامل کرم موبر، اصلاح، بند انداختن و غیره می شود کاملا موقتی اند و نتیجه آن ها کوتاه مدت می باشد.

تنها برای خلاصی از شر موهای زائد کافی است که مدت 6 الی 8 جلسه از لیزر را گذرانید و تعداد جلسات لیزر به ناحیه ای که لیزر می کنید نیز بستگی دارد؛ در مواردی ممکن است که عوارضی برای شما به وجود آید که در صورت انتخاب مرکز لیزر کرج ، هیچ مشکلی برای شما رخ نخواهد داد.

در ادامه این مقاله قصد داریم نام 10 تا از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران را برای شما نام ببریم تا بتوانید با خیال راحت و آسوده کلینیک مورد نظرتان را پیدا کنید و همچنین برای راحتی دسترسی شما به این مراکز، آدرس و تلفن تماس آن ها را نیز برای شما ذکر خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.


چگونه پیدا کردن بهترین کلینیک و مرکز لیزر مو در تهران یا کرج 

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین مرکز لیزر مو شما ابتدا باید یک لیست کامل از کلینیک ها و مراکز لیزر مو در محل مورد نظرتان جمع آوری کنید سپس با هر کدام از آنها تماس گرفته و اطلاعاتی در مورد دستگاه های لیزر مو ، روش های لیزر مو و همچنین تعداد و اطلاعات پزشکان و تعداد دفعات لیزر مو را به دست آورید.
حالا شما تمامی اطلاعات مورد نظر را دارید و نوبت به گلچین یا فیلتر کردن لیست میشود تا بتوانید از آن لیست ، بهترین کلینیک ها و مراکز لیزر مو را به دست آورید.
حالا که اطلاعات را به دست آوریدید نوبت به پرس و جو در مورد تمامی اطلاعات میرسد که هم میتوانید از دوستان و آشنایان بپرسید و هم گردشی در گوگل و سایت های مختلف داشته باشید.
وقتی که این کار ها را انجام دادید وقت ملاقات و مراجعه حضوری در کلینیک های مورد نظر میشود.
در این مرحله باید تمامی مدارک کادر پزشکی ، گواهینامه و صلاحیت ، کارت بهداشت و مجوز رسمی را بررسی کنید.
علاوه بر این ها باید در مورد پزشکان و دستگاه ها دوباره سوال بپرسید و بررسی کنید و نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که در مورد پوست و خود و سازگاری دستگاه ها با پوست و مو شما سوالاتی را بپرسید تا بعد از انجام لیزر مو عوارض و عواقبی برای شما ایجاد نشود.
ما در بهترین مرکز لیزر اصفهان که بهترین کلینیک زیبایی پوست و مو است قبل از شروع لیزر مو برای مشتریان خود ابتدا تست حساسیت پوش و مو میگیریم تا حساسیت پوست افراد را نسبت به دستگاه لیزر مو بسنجیم.
این تست یکی از رایج ترین و همچنین مهم ترین تست ها در زمینه لیزر مو های زائد بدن است.
این تست روی قسمتی از پوست بدن شما انجام میشود که قابل مشاهده نیست و همچنین این تست نشان میدهد که باید از چه اندازه طول موجی برای لیزر مو های بدن شما عزیزان استفاده کرد.
شاید برخی از شما پیش خود بگویید که این همه حساسیت برای چند مرحله لیزر مو لازم نیست اما باید بدانید که پوست و مو از مهم ترین و حساس ترین قسمت های بدن هر فردی هستند و نکته که خیلی باید به آن توجه کنید این است که بعضی از کلینیک ها از روش ها و دستگاه های اشتباهی استفاده میکنند و عوارضی که باقی میماند فقط برای مشتریان است.

رفع موهای زائد با دستگاه الکس :

جای بحث و توضیح در مورد دستگاه الکساندرایت بسیار زیاد است. اما آنچه که شما می بایست از این دستگاه به عنوان یک دستگاه لیزر بدانید این است که لیزر الکساندرایت یکی از پرطرفدار ترین دستگاه های لیزر است.

چرا که روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد ارائه کرده و مورد تایید پزشکی است. همانطور که گفته شد لیزر الکس یکی از معرف ترین و سریع ترین لیزرها، برای رفع موهای زائد با دستگاه الکس است. از همین رو با توجه پوشش دهی وسیع و سرعت تکرار بالا، از این دستگاه برای لیزر صورت، پا، پیشانی، شکم، خط بیکینی و زیر بغل استفاده می شود.

لازم به ذکر است که تیپ لیزر الکساندرایت با پوست تماسی ندارد و برای رعایت فاصله یک تیک فلزی به عنوان سپر روی دسته لیزر نصب شده است.

از آنجا که یک خنک کننده هوای دائم روی دستگاه فعال است و در هر شات لیزر برای خنک کنندگی از یک گاز مخصوص نیز استفاده می شود، ازبین بردن موهای زائد با این دستگاه بدون درد انجام خواهد شد. البته شاید بتوان گفت که دستگاه الکس بهترین دستگاه لیزر بدون درد است.

چه عواملی بر اثربخشی لیزر موهای زائد موثرند؟

عوامل بسیاری بر میزان تاثیر لیزر بر از بین بردن موهای زائد موثرند. در این مقاله به بررسی مواردی پرداخته‌ایم که متوجه کلینیک یا مرکز لیزر موهای زائد است. اما به طور کلی عوامل موثر بر اثربخشی را می‌توان به چهار گروه تقسیم کرد:

  • ابزار و وسایل لیزر موهای زائد شامل دستگاه لیزر، وسایل یک بار مصرف و …
  • پروتکل یا دستورالعمل‌های اجرایی شامل قوانینی برای اجرای لیزر درمانی به جهت افزایش ایمنی و اثربخشی
  • اعتبار مرکز لیزر درمانی و دانش و تجربه‌ی تیم درمانی شامل بهره‌گیری از بهترین پزشکان و اپراتورهای لیزر درمانی
  • ویژگی‌های شخصی متقاضی لیزر موهای زائد شامل رنگ پوست، رنگ مو، جنس موها و …

در مقاله «راهنمای قبل از لیزر موهای زائد» در مورد تمامی چیزهایی که باید پیش از لیزر درمانی بدانید، صحبت کرده‌ایم. در بخش بعد هم ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد بررسی شده است.

خانم ها عاشق ته ریش هستند

طبق یک مطالعه، خانم ها به ته ریش سنگین علاقه دارند. مشخصا ریشی که حدودا ده روز تراشیده نشده باشد. بر اساس این تحقیق، خانم ها ته ریش را یکی از بهترین و جذاب ترین ویژگی های مردانه، جذابیت و صلابت می دانند. می توان گفت که ته ریش یک سرنخ غیر کلامی برای جنس مخالف است که مردانگی را نشان می دهد.

اگرچه که این تحقیق همچنین نشان می دهد که میزان جذابیت در بعضی از افراد با ته ریش اشباع شده است. بنابراین بعضی از خانم ها صورت ریش دار را جذاب تر می دانند که برای خیلی ها طبیعی نیست. گاهی اوقات برای خانم ها یک مرد با صورت کاملا شیو شده و بدون ریش جذاب تر جلوه می کند. (پس بهتر است که فعلا دست نگه دارید). این مقاله به شما توضیح می دهد که چرا مدل ریش های مورد علاقه مدام تغییر می کنند.

اما سوال اولیه همچنان باقی است، که آیا خانم ها ریش دوست دارند یا نه؟

ادامه را اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.