برای تزریق ژل لب بصورت حرفه ای مراکز معتبر را چگونه میتوانیم پیدا کنیم ؟

۴۸ بازديد

بیشتر ما لب‌هایی درشت و برجسته را می‌پسندیم اما بسیاری از این زیبایی خدادادی و ژنتیکی محروم مانده‌ایم. خوشبختانه در دورانی زندگی می‌کنیم که خواسته‌هایمان شدنی‌تر و دست یافتنی‌تر از همیشه هستند و لب‌های برجسته نیز از این قاعده مستثنی نیست.

باورهای غلطی در مورد تزریق ژل به لب وجود دارد که ناشی از عدم آگاهی افراد و اطلاع رسانی نادرست در مورد آن است. همواره نمونه هایی وجود دارند که بدون آگاهی کامل، برای تزریق ژل، پا به کلینیک های زیبایی گذاشته و نتیجه نهایی آن چیزی نبوده که انتظار داشته اند و بازتاب تجربه آن ها، بیشتر به این باورهای غلط دامن زده است.

این عدم آگاهی در مواردی مانند عوارضی که بعد از تزریق برای شما بوجود خواهد آمد، یا بی اطلاعی از دائمی بودن و نبودن تزریق ژل، مزایا و معایب روش ها و بسیاری موارد دیگر، بخاطر ضعف در مشاوره بعضی پزشکان بوده است یا فرصت طلبی برخی از مراکز زیبایی، که تنها اولویت آنها کسب درآمد است.

بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران، این روزها تزریق ژل به لب و … یکی از اقدامات زیبایی پرطرفدار در کشورمان است که باید به صورت کاملا تخصصی انجام گیرد. تا فرد بتواند نتیجه دلخواه خود را بدست آورد.همه ی ما عقیده مان به این صورت است که به هر دکتری مراجعه می کنیم از او انتظاراتی داریم.

به طور کلی این انتظارات در جلسه اول مشاوره برای دکتر بیان می شود. تا بعد از انجام فرایند زیبایی مشکلی ایجاد نشود.در نتیجه هر فردی می خواهد که به ۱۰تاازبهترین دکترهای تزریق ژل در ایران مراجعه کنید.

کلینیک دکترهایی که سابقه کاری قابل توجهی در زمینه جراحی های زیبایی از جمله تزریق ژل داشته اند ، نسبت به سایرین قابل اعتمادتر هستند.اگر شما هم تزریق ژل انجام داده باشید ، حتما میدانید که این اقدام زیباسازی تاثیر قابل توجهی بر روی صورت و اندام شما دارد.کار اصلی تزریق ژل برگرداندن حجم و برجستگی از دسته رفته یک ناحیه مهم بدن است. و این امر نکته بسیار مهمی برای خانم های عزیز به شمار می آید.

دکتر خوب برای تزریق ژل

یک مرکز زیبایی خوب تنها به خاطر وسایل و تجهیزاتش شناخته شده نیست بلکه بهترین پزشکان او را مفتخر به اخذ لقب بهترین مرکز زیبایی کرده اند. پزشکانی که با علم و مهارت خود هنر پزشکی را به نمایش گذاشته اند.

برترین پزشک، پزشکی است که با بررسی بیمار تزریق کردن ژل را برای او مناسب یا نامناسب دانسته و خارج از روحیات کاری سعی در ارتباط صمیمی برای درک بهتر بیمار است. دانش پزشک به روز است و با کمک فن آوری جدید نسخه خوب را به بیمار خواهند داد.

پزشک خوب تنها به تجهیزات اکتفا نکرده بلکه دانش خود را همواره به روزرسانی خواهد کرد. درست است که پیشرفته بودن وسایل پزشک مهم است، به ویژه در زیبایی اما پزشک است که نتیجه نهایی کار زیبایی را ارائه خواهد داد.

اگر برای تزریق ژل دنبال یک پزشک خوب هستید، دنبال پزشکی باشید که از روش سینرژی استفاده کند. ( منظور از سینرژی ترکیب روش های جوانسازی است. مثلا تزریق بوتاکس، هایفوتراپی، تزریق چربی و غیره )

در ادامه لیست بهترین دکترها مرکز های تزریق ژل لب در تهران را برای شما معرفی کرده ایم. شما می توانید از این کلینیک ها وقت مشاوره قبلی دریافت کنید و حتما با خود پزشک مشورتی داشته باشید. همچنین توصیه می شود که پیج اینستاگرام یا سایت پزشکان را دنبال کنید تا نمونه کارها را ببینید.

دکتر خدیجه جمشیدی

  • آدرس مطب : میدان ونک ، گاندی شمالی ، خیابان شهید محمد صانعی غربی ، پلاک 19 ، طبقه 3 ، واحد 8
  • شماره تلفن : 88856337-021

دکتر آرش نجف بیگی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ، یکی از بهترین و فعال ‌ترین جراحان پلاستیک کشور و از بهترین جراحان در تهران

  • آدرس مطب : تهران ، جردن ، بالاتر از تقاطع حقانی ، خیابان کیش ، پلاک 45، طبقه چهارم شرقی ، زنگ 7
  • تلفن تماس : 88856863-021

بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران – دکتر حجت اله ابدالی

عضو انجمن جراحان بین المللی پیوند مو و دارای 10 سال سابقه ی لیپوماتیک و اعمال جراحی زیبایی

  • آدرس مطب : تهران ، فرمانیه شرقی ، جنب بیمارستان فرمانیه ، پلاک 16 ، کلینیک زیبایی پری سیما
  • تلفن تماس : 22807060-021

دستور العمل تهیه ژل مو طبیعی به همراه ژلاتین

ژلاتین حاوی پروتئین ‌های کراتین است که به مو می ‌چسبند تا آن را تقویت کنند. آلوئه ورا به ویژه به مناطق آسیب ‌دیده می ‌چسبد و به نرم کردن کوتیکول مو، افزایش درخشش و کاهش شکستگی آن کمک می‌ کند.

همان طور که در جاهای دیگر مطالعه کرده اید، موهای سالم هم قوی و هم انعطاف پذیر هستند منتها موهایی که پروتئین زیادی دارند می توانند سخت شوند، انعطاف پذیری خود را از دست دهند و در برابر شکستگی آسیب پذیر شوند. مقدار ژلاتین موجود در این دستور العمل به قدری اندک است که اگر به صورت مداوم استفاده شود، مسئله ای نخواهد داشت، اما اگر متوجه شدید که موهای شما انعطاف پذیری خود را از دست می دهند، به صورت کاملا ایده آل می توانید این دستورالعمل را با گزینه های دانه کتان یا آلوئه ورا جایگزین کنید.

مواد سازنده

  • یک چهارم تا نصف قاشق چای خوری ژلاتین
  • نصف پیمانه آب مقطر بسیار گرم
  • حداکثر 24 قطره روغن ضروری (اختیاری)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.