اگر در لندن هوس غذای ایرانی کردین به این رستوران ها بروید

۴۳ بازديد

لندن یکی از پر بازدید ترین شهرهای اروپاست که سالانه هزاران مسافر ایرانی به قصد دیدن جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهر زیبا در انگلیس و گذراندن اوقات فراغت خود سفری را ترتیب می دهند. اکثر گردشگران ایرانی جاذبه ها و مکان های تفریحی شهر لندن را می شناسند اما کمتر کسی با رستوران های ایرانی این شهر آشناست. در شهر لندن رستوران های ایرانی زیادی هستند که به دلیل کیفیت غذاهای خود بر سر زبان ها افتاده اند و اگر هوس غذاهای ایرانی را کرده اید ، حتما در سفر به لندن به این رستوران ها نیز مراجعه کنید و از خوردن غذاهای خوشمزه لذت ببرید. در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین رستوران های ایرانی در لندن آشنا شوید.

معرفی بهترین رستوران های ایرانی لندن

در ادامه لیستی از بهترین رستوران های ایرانی در لندن معرفی شده اند. علاوه بر لیست معرفی شده توسط ما ، اگر خودتان تجربه مراجعه به سایر رستوران های لندن را دارید ، حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید و به مسافران ایرانی در پیدا کردن بهترین رستوران کمک کنید.

پولن استریت سوشال | Pollen Street Social

رستوران پولن استریت سوشال بهترین رستوران در لندن است که استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک ، خدمات رسانی سریع ، دکوراسیون زیبا و آرام بخش ، این رستوران را از سایر رستوران ها متمایز کرده است. البته قیمت غذاهای رستوران پولن استریت سوشال کمی گران است اما تنوع غذایی زیادی از جمله غذاهای ایرانی ، انگلیسی ، غذاهای گیاهی و … را در این رستوران می توانید ببینید.
 
 

رستوران الن دوکاس

رستوران الن دوکاس در هتل 5 ستاره The Dorchester واقع شده است. این رستوران به سرآشپز فرانسوی که دارد معروف است و انواع غذاهای فرانسوی ، انگلیسی و … در رستوران الن دوکاس سرو می شود.

 
 

رستوران ایرانی لندن – رستوران حافظ

رستوران حافظ لندن به قرمه سبزی های خوشمزه اش معروف است و اگر هوس قرمه سبزی ایرانی کرده اید حتما سری به این رستوران بزنید. فضای رستوران حافط دنج و دل انگیز است و و میزهای غذاخوری توسط لوازم آنتیک و نقاشی‌ های زیبا آراسته شده اند.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی مثل کشک بادمجان ، قیمه ، میرزا قاسمی و … نیز سرو می شود.

  • آدرس رستوران : 5 Hereford Rd , London , United Kingdom , W2 4AB
  • شماره تماس : 02072213167
 
 

رستوران ایرانی لندن – رستوران تندیس

یکی دیگر از رستوران های مشهور در لندن ، رستوران تندیس است که غذای معروف این رستوران لوبیا پلوست. البته غذاهای دیگری نیز مثل قرمه سبزی ، انواع کباب ها ، قیمه ، خورشت کرفس و … نیز در رستوران تندیس سرو می شوند.

  • آدرس رستوران : 37 Haverstock Hill Chalkfarm London NW3 4SL
  • شماره تماس : 02075868079
 
 

رستوران ایرانی لندن – رستوران آذربایجان

رستوران آذربایجان همانطور که از اسمش هم پیداست بیشتر غذاهای آذری مثل کوفته تبریزی را سرو می کند اما غذاهای سنتی همچون انواع کباب ها نیز در این رستوران یافت می شود. پس اگر هوس کوفته تبریزی کرده اید حتما در سفر خود به لندن سری به رستوران آذربایجان نیز بزنید.

  • آدرس رستوران : 97-99 High Street Edgware London HA8 7DB
  • شماره تماس : 02089515554
 
 

رستوران ایرانی لندن – رستوران گالریا

قلیه ماهی های معروف رستوران گالریا زبانزد مسافران ایران در لندن است و اگر عاشق ماهی تیلاپیا و غذاهای تند هستید ، حتما قلیه ماهی رستوران گالریا را امتحان کنید. فضای این رستوران پر است از نقاشی های زیبا که اکثرا برای فروش هستند به همین دلیل به رستوران گالریا معروف است.

  • آدرس رستوران : Marylebone 17 New Cavendish Street London W1G 9UA
  • شماره تماس :  02072241692
 
 

رستوران لدبری 

رستوران لدبری لندن در خیابان لدبری قرار دارد که از معروف ترین وعده های غذایی این رستوران صبحانه های انگلیسی اش است که طرفداران زیادی هم دارد. در رستوران لدبری انواع غذاهای گیاهی سرو می شود و اگر به دنبال این نوع غذاها هستید ، پیشنهاد ما به شما رستوران لدبری است.

 
 

رستوران گوردون رمزی 

دکوراسیون خاص رستوران گوردون رمزی آن را متمایز کرده است و از بهترین رستوران های شهر لندن است. البته بیشتر غذاهای این رستوران انگلیسی هستند و اگر به دنبال غذاهای ایرانی هستید ، رستوران گوردون رمزی پیشنهاد نمی کنیم.

علاوه بر لیست معرفی شده توسط ما ، اگر خودتان تجربه مراجعه به سایر رستوران های لندن را دارید ، حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید و به مسافران ایران در پیدا کردن بهترین رستوران کمک کنید.

در مطالبی دیگر از سایت پاسخ تو راجب املاک ایرانی در لندن ، وکیل ایرانی در لندن و صرافی ایرانی در لندن نیز اطلاعاتی را ارائه کرده ایم. بد نیست سری به این مطالب نیز بزنید.

منبع : رستوران ایرانی لندن

آنتی اکسیدان چیست؟

علاوه بر ویتامین ها ، مواد معدنی ، پروتئین و فیبر (و سایر مواد مغذی و ریز مغذی ها) ، مواد غذایی حاوی بسیاری از ترکیبات دیگر هستند که برای سلامتی ما مهم می باشند. مطابق با گفته ی انستیتوی ملی بهداشت ، آنتی اکسیدان ها به عنوان مواد طبیعی یا ساخته شده توسط انسان تعریف شده اند که می توانند از آسیب اکسیداتیو یک سلول جلوگیری کنند یا آن را به تأخیر بیاندازند.

این ترکیبات یک گروه هستند ، به این معنی که فقط یک نوع آنتی اکسیدان وجود ندارد. نمونه هایی از انواع آنتی اکسیدان ها عبارتند از: فلاونوئیدها (مانند آنتوسیانین) ، کاروتنوئیدها (مانند لیکوپن) و بسیاری از ترکیبات دیگر که در انواع مختلف مواد غذایی یافت می شوند.

سالم زیبا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.