راهنمای تنظیمات صحیح شاد برای معلمین ، دانش آموزان و مدیران

۵۰ بازديد
اکنون بیش از هر زمان دیگر ، دولت الکترونیکی ،  آموزش الکترونیکی و آموزش الکترونیکی می تواند به آموزش به عنوان متولی اصلی آموزش در کشور کمک کند. در واقع این یک ابزار یا بستر برای ادامه روند آموزش و یادگیری است و به اصطلاح بستر آموزشی در زمانی که بیماری عروق کرونر مدارس را تعطیل کرده است بسته نمی شود.

گسترش شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی ، سیستم های مدیریت یادگیری و سایت های آموزشی به معلمان اجازه داده تا از هر ابزاری که به نظر می رسد روند آموزش را تسهیل می کند ، استفاده کنند. با این حال ، به نظر می رسد سازماندهی فرآیند یادگیری در فضای مجازی برای افراد مسئول آموزش ضروری است و ادغام آموزش و گردش مطالب ، ارزیابی تحصیلی و تعامل بین دانش آموز و معلم عدالت آموزشی را ایجاد می کند.

در اقدامی جدید ، تنظیمات شاد ،  وزارت آموزش و پرورش رابط کاربری ایجاد کرده است که ارتباطی بین سیستم اسناد ، که یک پایگاه داده از مدارس ، دانش آموزان ، کلاس ها و معلمان است ، با یک نرم افزار خوشحال فراهم می کند. به همین منظور سایت Shad system برای مراجعه به سایت Shad.medu.ir قرار گرفته و سپس با معرفی سیستم Shad ، راهنمای تصویری نحوه استفاده از سایت Shad برای دانشجویان فراهم شده است.


شبکه اجتماعی دانشجویی (شاد) چیست؟
شبکه اجتماعی دانشجویی (Shad) به نشانی Shad.medu.ir برای ساماندهی آموزش مجازی دانش آموزان در وزارت آموزش و پرورش طراحی و اجرا شده است. زیرساخت این پروژه استفاده از یک برنامه شاد است که یک رابط کاربری ساده است که برای تأیید اعتبار مدیر ، معلم و دانش آموز طراحی شده است.

تحقق کلاسهای آنلاین و آفلاین بر اساس تبادل پیام و محتوا در گروههایی به نام کلاسهای مدرسه در محیطی امن و به دور از تداخل سایر کاربران ، فضای مجازی را برای معلمان و دانش آموزان فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: سیستم دانشجویی شاد shad.medu.ir



راهنمای تصویری استفاده از سایت شبکه اجتماعی دانشجویی خوشحال
دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس به عنوان کاربران اصلی سیستم خوشحال هستند ، بنابراین آموزش یک راهنمای جامع برای راحتی این کاربران فراهم کرده است تا داوطلبان بتوانند به راحتی از این سیستم استفاده کنند. راهنمای استفاده از برنامه شاد موارد زیر را ارائه می دهد:

کاربران ، مدیران ، معلمان ، دانش آموزان و کارشناسان آموزش شبکه های اجتماعی مبارک



راهنمای ویدئو برای ورود مبارک ربات توسط سرپرستان

مدیر مدرسه ابتدا باید سیستم اسناد را وارد کرده و اطلاعات معلمان را که شامل: کد ملی و شماره همراه آنها است ، مانند تصویر زیر ثبت کند.

منبع : تنظیمات شاد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.