راهنمای تصویری استفاده از سامانه گلستان فرهنگیان

۲۹ بازديد
سیستم گلستان دانشگاه فرهنگیان برای استفاده معلمان شد. همه دانش آموزان و معلمان می توانند از طریق مراحل مختلف از سامانه گلستان فرهنگیان جامع استفاده کنند. یکی از خدمات ارائه شده توسط سیستم  سوابق غیبت سیستم دانشگاه فرهنگیان گلستان برای هر ترم دانشجو است.



با توجه به اهمیت شناخت خدمات سیستم دانشگاه فرهنگیان گلستان و همچنین چگونگی دستیابی به آن ، تأکید ما بر استفاده از کمک یک مشاور خبره و آموزش دیده برای استفاده از این سیستم است. مشاوری که می تواند با ارائه اطلاعات لازم به شما در استفاده از این سیستم کامل و کاربردی کمک کند. 

 کلیه دانشگاههای کشور در تلاشند تا سایتهایی را برای ارائه انواع خدمات آنلاین و اینترنتی به دانشجویان و همچنین اساتید و کارکنان آنها ایجاد و راه اندازی کنند.

از جمله این سیستم ها می توان به وب سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان ب اشاره کرد.

این سیستم سالها توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مورد استفاده قرار گرفته و با ارائه خدمات مختلف کار دانشجویان ، راهنمای تصویری استفاده از سامانه گلستان فرهنگیان کارکنان دانشگاه و البته اعضای هیئت علمی را آسان کرده است.

تاکنون همه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برای انتخاب واحد برای هر ترم باید به دانشگاه می رفتند و پس از انتظار و عصبی شدن ، واحد را انتخاب می کردند.

اما با راه اندازی سیستم فرهنگیان گلستان دانشگاه فرهنگیان ، انجام این کار برای دانشجویان بسیار ساده و آسان شده است.


در مرحله بعدی ، ما در خدمت شما دوستان و همکاران عزیز هستیم و خدمات و بخشهای مختلفی از سیستم education.cfu.ac.ir را ارائه می دهیم.


برای یادگیری نحوه ورود به سیستم و کار با سیستم شمیم ​​در دانشگاه فرهنگیان ،کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.