راهنمای آزمون علی کاربردی

تجربیات زندگی در فضای دیجیتال

راهنمای آزمون علی کاربردی

۳۰ بازديد
چگونه می توان آزمون آنلاین آزمون تیزآزما را انجام داد

هر دانشجو باید طبق برنامه اعلام شده توسط دانشگاه که در برنامه هفتگی هر دانشجو نیز وجود دارد ، به وب سایت tizazma ir مراجعه کرده و در امتحانات شرکت کند. در این سایت لیستی از دروس مربوط به ترم فعلی دانشجو وجود دارد و در مقابل هر دوره ، تاریخ امتحان و مدت امتحان (با توجه به تعداد سوالات تعیین شده) ذکر شده است.
تعداد س testالات آزمون هر درس که معمولاً تستی است توسط استاد تعیین می شود و س questionsالات چهار گزینه ای است. در طول امتحان ، زمان باقیمانده تا پایان امتحان در بالای صفحه ذکر شده است ، که شما را مجبور می کند زمان مورد نیاز را مدیریت کرده و به تمام س questionsالات پاسخ دهید.
دانشجویان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در ورود به سیستم با راهنمایی با کارشناس مرکز خود تماس بگیرند. توجه داشته باشید که برای استفاده بهتر از سایت تیزازما بهتر است از مرورگرهای فایرفاکس و کروم استفاده کنید.
به س questionsالات متداول پاسخ دهید
آزمون های آنلاین دانشگاه علمی کاربردی در کدام سایت برگزار می شود؟
به گفته رئیس دانشگاه علمی کاربردی ، سیستم tizazma ir سیستمی برای برگزاری امتحانات مجازی پایان ترم در سامانه تیز آزما دانشگاه علمی کاربردی است.
چه اطلاعاتی برای ورود به سایت tizazma ir مورد نیاز است؟
برای ورود به سایت تیزازما باید شماره دانشجو و کد ملی دانشجو موجود باشد.
آیا آزمون های دانشگاه علمی کاربردی در سیستم برگزار می شود؟
خیر ، اطلاعاتی مانند تقویم آموزشی ترم و لیست رشته های ارائه شده در سیستم قابل مشاهده است و سیستم آزمون آنلاین بصورت جداگانه است.
تاریخ امتحان دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی است؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.