خدمات متنوع و حرفه ای در بهترین سالن آرایش عروس

۹ بازديد

عروس خانم ها علاقه دارند که در روز عروسی شان زیبا ترین باشند و برای رسیدن به این منظور ممکن است هر کدام از خانم های محترم از آرایش های متفاوت بهره بگیرند. برای عروس خانم ها آرایش های خاص و زیبایی وجود دارد که آن ها می توانند بر اساس سلیقه خود از آرایش ها بهره بگیرند.

 

بر اساس سلیقه بانوان آرایشگران ماهر از آرایش های خاصی استفاده می کنند که در زیر برای شما چند نمونه از آن بیان شده است، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر  درباره بهترین آرایشگاه زیبایی عروس می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید :

 

آرایش عروس

 

میکاپ عروس

 

انواع سبک های آرایش عروس:

 

آرایش اروپایی و لایت

 

در آرایش اروپایی رنگ‌های نود و طبیعی کاربرد زیادی دارند به دلیل آن که بانوان اروپایی و مد و فشن اروپا علاقه بسیاری به طبیعی بودن چهره بانوان در روز عروسی شان دارند.

 

لازم به ذکر است که آرایش عروس در ملل و فرهنگ‌های مختلف متفاوت است. آرایش عروس اروپایی ، سبک آرایشی ملایم و ساده است و هم چنین امروزه در بین بانوان ایرانی بسیار پرطرف دار می‌باشد و در بسیاری از مواقع بر آرایش‌های غلیظ ارجح است.

 

حتما این مدل آرایش را در فیلم‌ها و سریال‌های اروپایی مشاهده کرده‌‌اید. در این سبک از رنگ‌های روشن استفاده می‌شود تا حالت طبیعی از آرایش روی صورت ایجاد شود. در این مدل از آرایش عروس، تمرکز آرایشگر بر روی چشم‌ها است.

 

همان گونه که در مقاله های مربوط به آرایش چشم در سایت بانو آرا برای شما در نظر گرفته شد و بیان کردیم، چشم مهم‌ترین عضو چهره می‌باشد و در آرایش اروپایی تلاش می‌شود تا درخشندگی و جذابیت چشم‌ها، بیشتر شود و بیش از پیش جلب توجه کند، با این حال در این نوع آرایش از خط چشم‌های پهن و دنباله‌دار استفاده نمی‌شود و خط چشم ظریف کشیده می‌شود.

 

سایه چشم بر اساس رنگ لباس و یا توناژ پوست انتخاب می‌شود، رنگ قهوه‌ای برای آرایش چشم اروپایی کاربرد زیادی دارد و اغلب از مقدار کمی ریمل بر روی مژه‌ها استفاده می‌شود. آرایش اروپایی عروس معمولا از حداکثر ترکیب سه رنگ مکمل و واضح تشکیل می‌شود.

یفیت مواد آرایش مهم ترین فاکتور است!

استفاده از مواد مرغوب حرف اول را در انتخاب سالن زیبایی می زند. آرایشی که عروس خانم ها در روز عروسی خود دارند باید تمام روز روی صورتشان تحمل کرده که باعث می شود کیفیت مواد آرایشی عروس بسیار حائز اهمیت باشد. زمانی که شما باید آرایش سنگینی را برای مدت طولانی بر روی پوست خو تحمل کنید مسلما آسیب های زیادی به پوست شما وارد خواهد شد. برای جلوگیری از این آسیب احتمالی حتما سالن زیبایی را انتخاب کنید که از برندهای خوب و با کیفیت لوازم آرایشی استفاده می کند. فارغ از بحث بهداشتی و سلامت پوست، لوازم آرایشی بی کیفیت آرایش صورت کم دوامی را نیز خواهد داشت و بعد از گذشت چند ساعت کرم های استفاده شده بر روی پوست اصطلاحا می ماسند، و چهره ی شما در طول مراسم زیبایی و طراوت اولیه را نخواهد داشت.
همچنین بحث هزینه نیز مطرح می باشد، بسیاری از سالن های زیبایی هزینه های هنگفتی را از شما دریافت کرده اما از مواد ارزان و بی کیفیت استفاده می کنند. پس در هنگام عقد قرارداد با آرایشگاه تان حتما از کیفیت برند مورد استفاده، اطمینان حاصل کنید.

حتما به مسافت دقت کنید!

یکی از فاکتورهای مهم خارج از مهارت آرایشگر و زیبایی و کیفیت، بعد مسافت می باشد. آرایشگاه نقطه ی کلیدی می باشد و مسافتی که باید از خانه تا آرایشگاه و سالن آرایش تا آتلیه و تالار طی کنید بسیار حائز اهمیت می باشد. شاید آرایشگاهی که انتخاب می کنید از خیلی جهات کیفیت بالایی داشته باشد اما مسیر بسیار طولانی نسبت به منزل و آتلیه دارد. باید این نکته را در نظر بگیرید که وجود مسافت طولانی ممکن است مشکل ساز شود و مسئله ی ترافیک را نیز به آن اضافه کنید. روز عروسی به طور معمول پر استرس می باشد و وجود مسیرهای طولانی ممکن است این اضطراب را تشدید کند

یکی از تصورات اشتباهی که اغلب افراد درباره بهترین سالن زیبایی عروس دارند، برابر قرار دادن تخصص تیم آرایش با قیمت کار آنها می باشد. همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید که ملاک تعیین بهترین سالن آرایش برای عروسی را قیمت خدمات آنها قرار ندهید، در مقابل، انتخاب آگاهانه این است که بتوانید تناسب خوبی بین آرایش و سایر خدمات و قیمت ایجاد کنید.

 خدمات متنوع و حرفه ای در بهترین سالن آرایش عروس

در بسیاری از مواقع دلیل گران بودن قیمت آرایش عروس بخاطر تنوع زیاد در خدماتی می باشد که در کنار آرایش و میکاپ ارائه می گردد. به عبارت دیگر، آرایش و زیبایی عروس مجموعه ای از خدمات شامل میکاپ اروپایی، شینیون، طراحی ناخن، پاکسازی پوست، رنگ مو، اکستنشن و کراتینه مو غیره می باشد که هر یک تاثیر زیادی بر خروجی نهایی کار دارد. در نتیجه، سالن هایی را باید برای آرایش زیبایی عروس انتخاب کنید که بتوانند مجموعه این خدمات را کاملا حرفه ای ارائه دهند. چون میکاپ حرفه ای در کنار شینیون غیرحرفه ای و طراحی نامناسب ناخن و عدم توجه به پاکسازی پوست قطعا نتیجه خوبی را به همراه نخواهد داشت.

 

سالن زیبایی عقیلی

سه کاری که بهترین سالن آرایش عروس انجام می دهند

همان طور که اشاره کردیم، در انتخاب سالن زیبایی برای عروس باید به فاکتورهای متعددی از قبیل قیمت آرایش، خدمات و نوع برخورد کارکنان توجه زیادی داشت. برای اینکه بتوانید در این انتخاب موفق تر باشید، لازم است از چند کار مهمی که بهترین سالن های عروس انجام می دهند غافل نشوید که عبارتند از:

 مشاوره قبل از آرایش عروس

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که سالن های تازه کار ممکن است مواجه شوند، عدم مشاوره با فرد چند روز قبل از مراسم می باشد. یک آرایشگر حرفه ای باید چند روز قبل از مراسم عروسی، فرآیند پاکسازی پوست، ماساژ و جوانسازی و ویتامینه کردن پوست را انجام دهد. هر یک از افراد ممکن است نواقصی روی پوست خود داشته باشند که عدم رفع آن در نهایت باعث میشود تا آرایش صورت جلوه خوبی نداشته باشد.

 توجه به سلیقه عروس

سلیقه افراد در انتخاب سبک آرایش عروس با هم تفاوت های زیادی دارد، به طوریکه برخی آرایش عربی را میپسندند و برخی آرایش اروپایی را ترجیح می دهند. نکته بسیار مهمی که بهترین سالن های زیبایی عروس به آن توجه زیادی دارند، احترام به سلیقه مشتری می باشد. البته لازم است بدانید که یک آرایشگر حرفه ای می تواند دلایل نامناسب بودن سبک آرایش خاص را برای مشتری توضیح دهد تا ابهاماتی که فرد در ذهن دارد برطرف گردد و در نهایت انتخاب مناسبی داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.