زمان مشاهده کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش

تجربیات زندگی در فضای دیجیتال

زمان مشاهده کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش

۱۴ بازديد

داوطلبانی که در آزمون های آزمایشی سازمان سنجش شرکت کردند، پس از برگزاری هر آزمون به دنبال نتایج آن هستند تا از وضعیت علمی و تحصیلی خود شناخت پیدا کرده و در پس هر مرحله از آزمون‌ ها نسبت به رفع نقاط ضعف خود اقدام نمایند. 

نتایج آزمون های آزمایشی سنجش در قالب یک کارنامه به داوطلبان اعلام می شود و کلیه اطلاعات مورد نیاز (درصد دروس، رتبه و تراز) که بیانگر وضعیت مطالعاتی داوطلب و جایگاه او نسبت به سایر داوطلبان شرکت کننده در آزمون است را نشان می دهد.

از آنجایی که بررسی کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش و دانستن درصدهای اکتسابی باعث برنامه ریزی کامل تر داوطلبان برای شرکت در ماراتن کنکور سراسری می شود. در این مقاله بعد از انتشار کارنامه های آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​​ لینک مستقیم دسترسی به کارنامه غیرحضوری را در اختیار شرکت کنندگان این آزمون ها قرار می دهیم.


زمان مشاهده کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کارنامه آزمون سنجش، معمولا عصر روز برگزاری آزمون آزمایشی سنجش منتشر می شود و تمام داوطلبانی که زمان برگزاری در جلسه حاضر بودند، می توانند در موعد مقرر به سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی سازمان سنجش به آدرس www.sanjeshserv.ir مراجعه کرده و کارنامه خود را دریافت نمایند.

مون های چند مرحله ای سازمان سنجش که شبیه سازی شده کنکور سراسری هستند ، به فواصل زمانی یک ماهه برگزار می شوند و داوطلبانی که از طریق سایت ثبت نام در این آزمون را انجام داده و در روز برگزاری نیز حضور دارند ، در پی اطلاع از زمان انتشار کارنامه سنجش هستند. نتایج آزمون های آزمایشی سازمان سنجش چند ساعت پس از برگزاری آزمون منتشر می شود و داوطلبان می توانند با ورود به سایت sanjeshserv.com نتایج را دریافت و از درصد دورس اکتسابی و ترازی که کسب کرده اند ، مطلع شوند.

با مطالعه ادامه مطلب می توانید از طریق لینک های قرار داده شده وارد سامانه کارنامه سنجش شوید و مطابق راهنمای تصویری که ذکر شده است ، کارنامه خود را دریافت نمایید.

راهنمای ورود به سامانه شرکت تعاونی آزمون سنجش sanjeshserv.ir

سامانه تعاونی سازمان سنجش، یکی از سامانه هایی است که امکانات مختلفی را به آن دسته از دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور سراسری دارند، ارائه می کند. بنابراین، تمامی دانش آموزان سال دوازدهم و یا والدین آن ها می توانند به سامانه شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش وارد شوند و از خدمات و امکاناتی که در این سامانه ارائه شده است، استفاده نمایند.

در صورتی که قصد ورود به سامانه شرکت تعاونی خدمات آموزش کارکنان سازمان سنجش به نشانی sanjeshserv.ir را دارید، می توانید بر روی لینک هایی که در بالا قرار داده شده است کلیک کنید.

 

راهنمای ثبت نام آزمون آزمایشی در سامانه sanjeshserv

یکی از امکانات مهمی که در سامانه تعاونی سازمان سنجش وجود دارد، ثبت نام آزمون آزمایشی کنکور سراسری است. این آزمون ها برای کسب آمادگی دانش آموزان جهت شرکت در کنکور سراسری بسیار اهمیت دارد. لذا لازم است که دانش آموزان به سایت تعاونی سنجش مراجعه کنند و طبق مراحلی که در ادامه توضیح داده می شود، مراحل ثبت نام در آزمون آزمایشی را انجام دهند.

روش اول دریافت کارنامه مختص به داوطلبانی است که شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را فراموش کرده اند ، البته این دسته از داوطلبان می توانند از طریق ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اطلاعات ثبت نامی خود را بازیابی کنند.

 

 
 

نمونه کارنامه سنجش

 

  • جدول اول : مشخصات داوطلب شامل نام و نام خانوادگی ، شماره پرونده ، تاریخ تولد ، شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و سهمیه درج شده است.
  • جدول دوم : در جدول دوم درصد دروس اکتسابی درج می شود و هم چنین تعداد پاسخ ها درست ، غلط و نزده نیز مشخص است.
  • جدول سوم : در جدول سوم رتبه داوطلب در شهر ، استان ، کشور و سهمیه درج شده است و وضعیت داوطلب در مقایسه با سایر داوطلبان مقایسه می شود.
  • جدول چهارم : در این جدول رتبه و تزار اکتسابی داوطلب در زیر گروه های مختلف مشخص می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.