طراحی ناخن ساده با آب و لاک

تجربیات زندگی در فضای دیجیتال

طراحی ناخن ساده با آب و لاک

۱۴ بازديد

طراحی ناخن چیست؟

دیزاین ناخن همان نقاشی و طرح های خلاقانه ای است که برای تزئین ، تقویت و زیبا سازی ناخن انجام میشود.

دیزاینر ناخن باید یک هنرمند باشد بتواند اثر هنری ایجاد کند ایده پرداز باشد در حرفه نقاشی و طراحی زبده باشد

می توان گفت دیزاین ناخن نوعی اثر هنری محسوب می شود. هنری که معمولا بعد از مانیکور و پدیکور بر روی ناخن های دست و یا ناخن های پا انجام شود.

در کاشت ناخن علاوه بر دوام و ماندگاری کاشت ، دیزاین ناخن از اهمیت بالاتری برخوردار است چون هر ناخن کار با دیزاین و زیبا بودن کاشت ، کار خود را به رخ همکاران و مشتری هایش میکشد.

انواع روش طراحی ناخن

امروزه چه کسی عاشق دوز اضافه ای از زرق و برق بر روی ناخن های خود نیست ؟ اگر از رنگ ناخن های کلاسیک و یکنواخت خسته شده اید و می خواهید انواع روش طراحی ناخن را امتحان کنید ، به پیش بهترین ناخن کار در شهر تهران بروید.

  • نقاشی با یک برس

این تکنیک مانند هر نقاشی دیگری است که در آن می توان از برس های متنوعی استفاده کرد . در این روش معمولاً از برس هایی که موهای مصنوعی دارند استفاده می شود . با کمک این برس ها می توانید هر الگوی دلخواه را ترسیم کنید . با این حال ، برای حرفه ای شدن در طراحی و ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات طراحی ناخن ، به تمرین و مهارت نیاز دارید . در طراحی ناخن با برس چندین نوع برس وجود دارد ، به عنوان مثال ، برس زاویه دار ، مسطح ، برس خطی ، نقطه چین و غیره که می تواند برای طراحی انواع مختلف الگوهای زیبا روی ناخن ها استفاده شود .

  • تکنیک طراحی ناخن Airbrus

از دستگاه های ایربراش برای رنگ آمیزی رنگ روی ناخن ها استفاده می شود .

  • ضربه زدن

ضربه زدن در طراحی ناخن یک کار ساده نیست . ابتدا رنگ پایه روی ناخن ها اعمال می شود و سپس نوار به قطعات کوچک بریده می شود و بعداً روی ناخن ها اعمال می شود . نوارهای ریز روی نوارهایی که باید در رنگ پایه قرار بگیرند اعمال می شوند .

  • مهر زنی

در مورد تکنیک مهر زنی ، ابتدا تصویری که روی ناخن چاپ می شود ، باید توسط لایه ای از رنگ های مخصوص ناخن در صفحه تصویر پوشانده شود . سپس از یک استامپ برای مهر زنی تصویر استفاده می شود و سپس این تصویر بر روی ناخن ها تنظیم می گردد .

طراحی ناخن ساده با آب و لاک

یکی از روش های طراحی ناخن ساده استفاده از آب و لاک برای طراحی می باشد، که در این قسمت توضیحات لازم ارائه شده است.

  • در این روش ابتدا از لاک براق بر روی ناخن ها استفاده کنید و اطراف ناخن را با دستمال مرطوب، مرطوب کنید که اگر لاک اضافی در اطراف ناخن پخش شد به راحتی پاک شود.
  • در مرحله بعد یک ظرف آب آماده نموده و یک قطره از لاک انتخابی در آن بچکانید، اجازه دهید تا لاک در سطح آب پخش شود سپس یک قطره لاک با رنگی دیگر وسط آب و روی لایه قبلی بچکانید، این روند را با چند رنگ مختلف لاک می توانید انجام دهید.
  • در این مرحله با استفاده از یک خلال دندان الگوی مورد نظر را روی سطح آب کشیده، سپس سطح ناخن را روی الگو قرار داده  و انگشت را داخل آب فرو برده و در نهابت طرح مورد نظر بر روی ناخن قرار گرفته است. اطراف ناخن ها را می توانی با پد لاک پاک کن تمیز کنید.

    زیبایی ناخن در چین

    تقریبا در همان زمان، 3000 سال قبل از میلاد مسیح، استفاده از رنگ ناخن در چین باستان آغاز شد. این رنگ از موم زنبور عسل، سفیده تخم مرغ، ژلاتین، رنگ سبزیجات و صمغ عربی ساخته می شده. چینی ها ناخن های خود را به مدت چند ساعت در این مخلوط غوطه ور می کردند و یا این موارد را روی ناخن هایشان میگذاشتند تا خشک شود.
    طیف رنگ ها از صورتی تا قرمز با توجه به مواد تشکیل دهنده این مواد بود. در طول سلسله Zhou (600 ق.م ) خانواده سلطنتی با به کار بردن لایه نازکی از طلا و نقره روی ناخن های شان برای نشان دادن موقعیت اجتماعی خود استفاده می کردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.